Kokrhání od Kohoutova.

Vandr po starých osadách

Tak jsme se sešli kolem páté odpolední u koupaliště v poměrně silné sestavě. Z Hradce dorazili Pedrák z T.O. Hadinec a samotář Jelen. Ze Dvora šerif T.O. STK Miloš se synem Lukášem, Madlenka s Petrem, Jarin, Máša z T.O. Gredo s Alenou, z Prahy Petr, a Zlámaný šroubek repezentovali Tom, Očko s Jajdou, Tamara s Vítkem a moje maličkost. Vyrazili jsme podél zdi Safari až ke Druháku. Tam na nás čekal Midloch s lahvičkou ořechovky na posilněnou. Midloch nás zavedl k bývalému kempu kde stála do konce 60-tých let " Bouda v Rokli ", která později vyhořela.Jedním z osadníků byl např. Eman " Kongré" Vágner. Poté jsme vyrazili ke Třeťáku a navštívili bývalé kempy Orlí osada,( tady se Máša smekla a udělala si výron c), Yukon a Osada bobrů. Pak už jsme se přehopli jen přes poloostraov a zakončili svou pouť u Vaťana v hospůdce, kde na nás již čekal Krakonoš. Později dorazili i Kozina ( Zlámaný šroubek ) s Janou a také se tam objevili Plukas a Delfa a později Jitka. Poseděli jsme asi hodinku a půl a poté vyrazili přes Aleje na místo u přehrady, kde má chajdu Houligi. Během večera nás opustila Máša s výronem, Alena, Plukas a Tamara s horečkou 38 C.Ještě jsme poseděli u ohýnku a pomalu se ukládali k spánku. Ráno, jsme kolem osmé hodiny kemp opustili, a vyrazili směr přehrada. Asi v devět jsme od přehrady vyrazili po pravém břehu proti proudu. Cestou jsme se zastavili proti kempu T.O. Gredo, kde šerif Fous líčil na ryby. Zahalekali jsme si a mazali dál. Potom jsme se ocitli někde v místech bývalého kempu první Královédvorské osady T.O. Netopýr. Kousek výš, začali kluci přamýšlet o přechodu Labe. Sice se o to Tom pokusil, ale zjistil, že zde je Labe hodně prudké a tak jsme to vzdali. Nějak po poledni jsme byli u Debrného, kde jsme přešli Labe a mazali zpátky po proudu. Hned jak jsme se znovu vnořili do lesa, rozhodli jsme se, že se naobědváme. Uvařili jsme si oběd, poseděli, někteří ( Pedrák ) pospali, a jiní ( Miloš, Lukáš a já ) jsme válčili šiškami. Po odpočinku, jsme se vydali směr Gredo.

Tam jsme dorazili nějak po třetí odpoledne. Už na nás čekali Greďáci Fous s Ranařem.  Později dorazili na Gredo autem ještě Máša ( o holi ), Alena, a Plukas. A nakonec Tamara s Jitkou, Kačka s Hopíkem ( Ellou ) a jediným psem, Raxíkem. Večer jsme poseděli, chvíli hrál na kytaru Plukas a později nás bavil a hrál Pedrák. Kolem 23 hodiny jsme se pomalu uložili ke spánku. Asi v 01.15 začalo krápat a ve 02 hodiny se spustil liják. Povětšinou jse se přesunuli pod plachtu kterou zde mají Greďáci nataženu a pomalu dospávali. Ráno jsme po snídani, asi kolem osmé vyrazili směr Bílá Třemešná. Cestou nás předjel na babetě Fous a pozval naás ještě k němu na panáka. Do toho přijel Miloš a povídá " Tak vám vezu snídani " Měl asi 50 rohlíků, salám, nějaké nealko a mléko. Tak jsme to u Fouse zbodli, zapili mléko kořalkou, a kořalku mlékem a vyrazili dál. Na Třeťáku, jsme se pěkně mokří, nalodili ke klukům do aut, a vydali se k domovům. Všem zůčastněným děkuji za vydařený ( alespoň podle mně ) vandr. Oskar

Omlouvám se za špatnou kvalitu videa:

www.youtube.com/watch?v=o4gNRr7YuNA

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode