Kokrhání od Kohoutova.

Konečně je na světě.

12.09.2015 10:07

Tak konečně mohu všem oznámit, že zpěvník Mirka " Skunka " Jaroše se dostává na světlo světa. Dalo to ale, šichtu. Zpěvník je nazván Montgomery a je v něm cca 185 písní. Všechny písničky jsou také opatřeny notami, pokud jde o přetextovanou písničku tak i odkazy na originál. Zpěvník je opatřen i fotkami ( takže se tam někteří poznáte ) a textem od Skunka ale, i z novin a časopisů , kde o něm psali. Aby nemohlo docházet k problémům typu " tak to není, tak to Skunk nezpíval, tak to nesložil" a podobně, všechny Skunk osobně překontroloval a popřípadě poopravil. I když....? Jak si to jistě mnozí pamatujeme, byl schopen opravovat a upravovat sám své písničky, z týdne na týden a z vandru na vandr. Prostě, tady mu něco nesedělo, tak našel vhodnější slovo či slovosled. Nóóó a nebo zapoměl a tak tam hned něco nového vrazil. I to ukazuje, že jeho slovní zásoba byla hodně velká a pestrá. Zpěvníky by mi měl Ruda Domanský dopravit na přelomu září a října a tak ( doufám) je budu moct vzít už na Skunkiádu 3. října do Nemojova. Bohužel, nevím kolik jich bude a ani nevím cenu. To vše si určí nakladatel. Moje osobní velké poděkování patří Rudovi, který se mně vytáhl texty, které jsem skladoval a začal na nich makat. Jinak by dál ležely, u mně v šupleti. Hlavně jeho zásluhou se dostaly do podoby, tak jak je uvidíte. Dík patří též Darce a Zdenkovi Horáčkovi ze skupiny Wostruha, od kterých jsem vytáhl některé písničky které jsem neměl, Alence Packové ( dceři Jirky a Darky Středových ) za pomoc s notami na některé písničky, které Skunk udělal celé a nebyly k nim noty ( musel jsem ji je nazpívat, což byla docela prdel ) a samozřejmě k klukům, kteří vše zpracovali, upravili, opatřili notami a dali do tisku.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode